Programa de Gestió i Desenvolupament EmpresarialEl Programa de Gestió i Desenvolupament Empresarial (PGDE) neix amb l'objectiu d'ajudar a empresaris, directius i comandaments del sector empresarial del territori a través de programes formatius i iniciatives per al desenvolupament professional. El PDGE vol apropar les eines i recursos per afavorir l’excel·lència dels empresaris, directius, comandaments, autònoms, i professionals en general, del Bages i de la Catalunya Central.

 

El programa està format per seminaris presencials a càrrec de consultors i formadors experts en la matèria, orientats a entrenar i desenvolupar tècniques, recursos i models útils per aplicar a les organitzacions. Inclou activitats i dinàmiques participatives per promoure l’intercanvi de coneixements i d’experiències professionals. Les activitats formatives es fan en sessions de mitja jornada intensiva i tenen una durada d'entre 3 i 20 hores.

 

Les entitats organitzadores són Fundació Universitària del Bages (Campus Manresa de la UVic-UCC), Cambra de Comerç de Manresa, Pimec Catalunya Central, Pimec Joves Catalunya Central i AIJEC Catalunya Central.

PDGE

objectius del programa

- Actualitzar i adaptar als directius i comandament intermedis als nous contextos amb eficiència i responsabilitat.
- Tenir una visió global i estratègica, atents a les noves realitats i tendències de futur.
- Gestionar la proximitat i vetllar per la direcció, gestió i pel lideratge dels equips.
- Treballar amb el màxim d’eficàcia i eficiència en la gestió, optimitzant recursos i impulsant noves maneres de fer.

reconeixement i acreditació acadèmica

 

Acreditació per la Fundació Universitària del Bages – Campus Manresa de la UVIC-UCC. En funció dels seminaris, o programes que es segueixin, els participants podran obtenir diplomes d’especialització en els àmbits corresponents.

formació bonificada

 

Aquesta formació pot ser bonificable per l’empresa a través de FUNDAE (Fundación Estatal para la Formación en el Empleo) en funció del crèdit que tingui disponible l’empresa. Les gestions seran realitzades de forma gratuïta per UManresa.

programació 2017

1. Lideratge i habilitats per a la negociació amb Insights Discovery (15h)

DATES I HORARIS
Dilluns 16 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
Dilluns 23 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
Dilluns 30 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
___
PROFESSORAT
Professorat: Santi González. Psicòleg. Soci consultor de Entrenadoresdetalento. Consultor expert i coach d’equips d’alt rendiment. Professor del Màster en Simulació Clínica de UManresa-FUB. Formador i Consultor de UCF en l’àmbit dels equips professionals a les organitzacions de salut.
___
Mòdul 1. Autoconeixement per a l’eficàcia personal (5h)

Per als professionals és fonamental l’aprenentatge i el desenvolupament continu. Per això és interessant fer una parada en el camí, aprofundir en l’autoconeixement i, a partir d’aquí, decidir quins són els camins i prioritats del propi desenvolupament.

Aquest mòdul pot comportar el pas per comprendre la rellevància i l’impacte de la nostra manera personal de relacionar-nos amb l’èxit professional. Totes les nostres relacions tenen una persona en comú: nosaltres. Ser eficaços en les relacions és clau en qualsevol negoci.

Treballarem a partir d’una eina d’autoconeixement: Insights Discovery. Un model que està revolucionant la forma de relacionar-se en companyies d’èxit a tot el món.

_
Mòdul 2. Dirigir i liderar persones amb èxit (5h)

Probablement el tema més complex a les organitzacions és la gestió de les persones. Liderar un projecte empresarial exigeix mantenir relacions excel·lents. I també ens demana saber triar les persones que ens acompanyin i saber treure el màxim de cada relació.

Reconèixer amb facilitat què ens pot aportar cada persona i utilitzar eines de lideratge innovadores són dos dels principals objectius d’aquest mòdul.

Amb el que treballem amb aquest mòdul, els participants poden analitzar cadascuna de les seves relacions personals i establir amb claredat millores per una millor connexió personal.

_
Mòdul 3. Aprèn a negociar de manera efectiva (5h)

Quan comprem, quan venem, al planificar; sempre estem negociant. Comprendre els elements que concorren en qualsevol negociació és l’element clau per a una resolució efectiva.

En aquest mòdul ens dedicarem a practicar amb aquelles eines que ens permeten un profund i senzill coneixement dels altres. Aquest coneixement ens permetrà establir estratègies comunicatives més encertades, així com poder entendre millor els interessos ocults de les persones.

La nostra personalitat ens ajuda en determinades situacions i fases d’un procés negociador i potser ens dificulta d’altres. Entendre quines qualitats fan falta en un moment donat i saber portar-les és un altre aprenentatge important d’aquest mòdul.

Saber presentar propostes o pactes, de manera que l’altre part pugui entendre-les millor, afavoreix la negociació. Aquest és un dels punts clau d’aquesta sessió.
___
PREU
320€
*Els professionals, empreses o institucions vinculades a les entitats organitzadores tenen un 15% de descompte en el preu del curs.

2. Dirigir i liderar persones amb èxit (10h)

CALENDARI
Dilluns 16 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
Dilluns, 23 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
___
PROFESSORAT
Santi González. Psicòleg. Soci consultor de Entrenadoresdetalento. Consultor expert i coach d’equips d’alt rendiment. Professor del Màster en Simulació Clínica de UManresa-FUB. Formador i Consultor de UCF en l’àmbit dels equips professionals a les organitzacions de salut.
___
PROGRAMA
Mòdul 1. Autoconeixement per a l’eficàcia personal (5h)

Per als professionals és fonamental l’aprenentatge i el desenvolupament continu. Per això és interessant fer una parada en el camí, aprofundir en l’autoconeixement i, a partir d’aquí, decidir quins són els camins i prioritats del propi desenvolupament.

Aquest mòdul pot comportar el pas per comprendre la rellevància i l’impacte de la nostra manera personal de relacionar-nos amb l’èxit professional. Totes les nostres relacions tenen una persona en comú: nosaltres. Ser eficaços en les relacions és clau en qualsevol negoci.

Treballarem a partir d’una eina d’autoconeixement: Insights Discovery. Un model que està revolucionant la forma de relacionar-se en companyies d’èxit a tot el mon.

Abans de la sessió presencial, cada assistent omplirà un qüestionari d’autoavaluació per Internet, i a la sessió disposarà del seu informe individual. S’explicarà el model que hi ha darrere de Insights Discovery, es treballarà amb els perfils personals i es realitzaran exercicis i dinàmiques per a una millor comprensió i aplicació del model.
_

Mòdul 2. Dirigir i liderar persones amb èxit (5h)

Probablement el tema més complex a les organitzacions és la gestió de les persones. Liderar un projecte empresarial exigeix mantenir relacions excel·lents. I també ens demana saber triar les persones que ens acompanyin i saber treure el màxim de cada relació.

Reconèixer amb facilitat què ens pot aportar cada persona i utilitzar eines de lideratge innovadores són dos dels principals objectius d’aquest mòdul.

Amb el que treballem amb aquest mòdul, els participants poden analitzar cadascuna de les seves relacions personals i establir amb claredat millores per una millor connexió personal.

___
PREU
250€
*Els professionals, empreses o institucions vinculades a les entitats organitzadores tenen un 15% de descompte en el preu del curs.

3. Aprèn a negociar de manera efectiva (10h)

CALENDARI
Dilluns 16 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
Dilluns 30 d'octubre de 2017, de 9h a 14h
___
DURADA
10 hores
___
PROFESSORAT
Santi González. Psicòleg. Soci consultor de Entrenadoresdetalento. Consultor expert i coach d’equips d’alt rendiment. Professor del Màster en Simulació Clínica de UManresa-FUB. Formador i Consultor de UCF en l’àmbit dels equips professionals a les organitzacions de salut.
___
PROGRAMA

Mòdul 1. Autoconeixement per a l’eficàcia personal (5h)

Per als professionals és fonamental l’aprenentatge i el desenvolupament continu. Per això és interessant fer una parada en el camí, aprofundir en l’autoconeixement i, a partir d’aquí, decidir quins són els camins i prioritats del propi desenvolupament.

Aquest mòdul pot comportar el pas per comprendre la rellevància i l’impacte de la nostra manera personal de relacionar-nos amb l’èxit professional. Totes les nostres relacions tenen una persona en comú: nosaltres. Ser eficaços en les relacions és clau en qualsevol negoci.

Treballarem a partir d’una eina d’autoconeixement: Insights Discovery. Un model que està revolucionant la forma de relacionar-se en companyies d’èxit a tot el mon.

_

Mòdul 2. Aprèn a negociar de manera efectiva (5h)

Quan comprem, quan venem, al planificar; sempre estem negociant. Comprendre els elements que concorren en qualsevol negociació és l’element clau per a una resolució efectiva.

En aquest mòdul ens dedicarem a practicar amb aquelles eines que ens permeten un profund i senzill coneixement dels altres. Aquest coneixement ens permetrà establir estratègies comunicatives més encertades, així com poder entendre millor els interessos ocults de les persones.

La nostra personalitat ens ajuda en determinades situacions i fases d’un procés negociador i potser ens dificulta d’altres. Entendre quines qualitats fan falta en un moment donat i saber portar-les és un altre aprenentatge important d’aquest mòdul.

Saber presentar propostes o pactes, de manera que l’altre part pugui entendre-les millor, afavoreix la negociació. Aquest és un dels punts clau d’aquesta sessió.

___
PREU
250€
*Els professionals, empreses o institucions vinculades a les entitats organitzadores tenen un 15% de descompte en el preu del curs.

4. Identitat digital: l’empremta que deixem (10h)

CALENDARI
Divendres 17 de novembre de 2017, de 9h a 14h
Divendres 24 de novembre de 2017, de 9h a 14h
___
DURADA
10 hores
___
PROFESSORAT
Enric Bastardas i Bonachi. Comunicador, Il.lusionador i Provocador. Màster en PNL, Neuromàrqueting i Social Media.
___
INTRODUCCIÓ
Curs destinat a adquirir les habilitats necessàries per a poder gestionar una Identitat Digital personal i/o empresarial, per mostrar la imatge que desitgem.
___
PROGRAMA

1. ANALITZAR
1.1 Qui ets (les teves habilitats, les teves passions, la teva proposta de valor única)
1.2 Com ets percebut (relacions personals, relacions professionals, reputació online)
1.3 Què volem assolir (el teu sector, el teu mercat, el teu estil)

2. LLANÇAMENT
2.1 Crea la teva marca (emocions i paraules, emocions i imatges, emocions i narració)
2.2 Crea la teva xarxa (el teu "home", parcs i places, teatres i clubs)
2.3 Crea el teu ecosistema (influències, comunitats, desconnectat)

3. MANTENIR
3.1 Crear contingut original (blog, social media, comunicació a les xxss)
3.2 Involucrar-se i participar (conversa, comentaris, compartir)
3.3 Escoltar i observar (notícies, crítiques, monitorejar)

___
PREU
150€
*Els professionals, empreses o institucions vinculades a les entitats organitzadores tenen un 15% de descompte en el preu del curs.

inscripcions

entitats organitzadores

 

 

 

més informació i contacte

Centre Internacional de Formació Contínua
Av. Universitària, 4-6
08242 Manresa (Barcelona)
T. (+34) 93 875 73 48
infofc@umanresa.cat