La professora d’ADE a UManresa Chelo Morillo publica un llibre sobre la marca Barcelona

La professora col·laboradora del grau en ADE de la Facultat de Ciències Socials d’UManresa, Chelo Morillo, acaba de publicar el llibre titulat “Marca Barcelona. Creación de una identidad” (Profit Editorial). Amb pròleg del catedràtic de Màrqueting a ESADE, Josep Francesc Valls, el llibre recull la història, els esdeveniments, les accions i decisions que han dut Barcelona a generar la imatge de marca per la qual se la coneix actualment al món. Per construir el relat literari del llibre, Morillo ha entrevistat a actors i constructors que han contribuït a la generació de la marca de la ciutat, com Ferran Mascarell, Oriol Bohigas, Enric Cases, Jordi Hereu, Jordi Borja, Josep Francesc Valls, Pere Duran, Josep Maria Casanovas i Ferran Aisa entre d’altres. La publicació parla de com les ciutats globals han incorporat la gestió del màrqueting i el brànding en el seu desenvolupament per generar el nou concepte de Marca ciutat. Chelo Morillo imparteix l’assignatura de comunicació internacional al grau en ADE d’UManresa.

La professora d’ADE a UManresa Chelo Morillo publica un llibre sobre la marca Barcelona