Treballa a UManresa - FUB

Consulta les convocatòries que tenim obertes en aquests moments.


Per increment de l’activitat formativa i assistencial, precisem incorporar dos/dues:

Administratiu/va d’atenció al client (ref. Atenció client)

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem assumirà les següents responsabilitats:

1. Atenció telefònica, presencial i per correu electrònic

2. Gestionar la documentació corresponent

3. Mantenir i gestionar les bases de dades

4. Reservar espais i aules

5. Donar suport de gestió  administrativa

 

El/la candidat/a  s’encarregarà de gestionar tasques administratives, atendre a les peticions d’informació dels usuaris, i si és el cas, resoldrà incidències que es puguin originar en el dia a dia.

 

Quins requisits sol·licitem

- TITULACIÓ ACADÈMICA: CFGS Administració i Finances o similar. Formació Professional II.

- FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: ofimàtica, nivell nadiu de català i castellà.

- EXPERIÈNCIA LABORAL: Acreditar experiència mínima de 3-4 anys, preferible en l’àmbit acadèmic o assistencial.

 

Què valorem

- Anglès parlat i escrit nivell First Certificate

- Excel·lència en l’atenció a l’usuari i pro activitat

- Capacitat organitzativa i de planificació

- Dinamisme i actitud positiva

- Treball en equip

 

Què oferim

- Incorporació en un equip creatiu, innovador, corresponsable, d’esperit emprenedor i orientat a l’excel·lència

- Oportunitats de desenvolupament professional

- Jornada a temps parcial en franja de tarda.

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a : gestiopersones@umanresa.cat  amb escrit motivacional.


Precisem incorporar:

Professorat d’anglès, alemany, francès i italià (ref. Professorat idiomes)

 

Coneix el Servei d’Idiomes del CIFC (Centre Internacional de Formació Contínua)

 

El Servei d’Idiomes té com objectiu facilitar la millora de les competències lingüístiques, posant a l’abast de l’alumnat una oferta formativa que possibiliti aprendre o perfeccionar les llengües, amb un alt compromís de qualitat. Els cursos s’adrecen tant a la comunitat universitària (alumnes, professorat i PAS) com a persones externes, majors de 16 anys, que vulguin millorar el seu nivell de coneixement d’idiomes. És una oferta orientada a les necessitats reals d’un públic adult i professional.

 

La curosa programació dels cursos, d’acord amb el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MECR), juntament amb un equip docent altament qualificat, garanteix una oferta docent caracteritzada pel rigor acadèmic propi de l’ensenyament universitari.

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem assumirà les següents responsabilitats:

1. Preparar i impartir les sessions, segons programa acadèmic.

2. Avaluar i fer seguiment de l’alumnat.

3. Crear i corregir exàmens parcials, finals, simulacres i d’avaluació continuada.

4. Redactar informes de seguiment de l’alumnat.

5. Assistir a les reunions d’equip docent.

 

Quins requisits sol·licitem

TITULACIÓ ACADÈMICA: Titulació universitària relacionada amb el lloc de treball (Grau en Filologia, Traducció i Interpretació o similar).

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: Domini de l’idioma: C2, Proficiency o nadiu, tant en competències escrites com orals.

EXPERIÈNCIA LABORAL: Acreditar experiència docent d’idiomes per a un públic adult i en preparació d’exàmens oficials, especialment en l’àmbit universitari o in-company, d’un mínim de 5 anys.

 

Es valorarà també que el candidat tingui un alt sentit de la responsabilitat i de la professionalitat i que sigui capaç de mostrar iniciativa i bon treball en equip.

 

Què valorem

- Didàctica d’idiomes com a llengües estrangeres.

- Paquet Office.

- Carnet de conduir i disponibilitat de vehicle propi

 

Què oferim

- Incorporació en un equip creatiu, innovador, coresponsable, d’esperit emprenedor i orientat a l’excel·lència

- Jornada de mati i/o tarda - curs acadèmic 2019-2020 (d’octubre a juny). Amb possibilitat de tenir continuïtat també durant els cursos intensius de juliol, així com també els cursos acadèmics següents.

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a : gestiopersones@umanresa.cat  amb escrit motivacional.

 


Precisem incorporar un/a:

Tècnic Comptable per al Departament de Gestió Econòmica de la Fundació Universitària del Bages (cobertura de maternitat)

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem al nostre equip se n’ocuparà de realitzar processos comptables i pressupostaris:

- Realitzar informes de control de pressupost segons els estàndards requerits

- Analitzar i interpretar dades obtingudes en aquests controls

- Introducció d’informació comptable

- Realitzar informes de seguiment de diferents activitats de la Organització

- Verificació i seguiment d’impagaments

- Dissenyar i proposar propostes de millora en els processos i procediments a càrrec del Departament de Gestió Econòmica

- Seguiment i control de les activitats de FC i Idiomes

- Gestió administrativa de les sol·licituds de despesa internes

 

Quins requisits sol·licitem

- TITULACIÓ ACADÈMICA:  Grau, llicenciatura o diplomatura d’Administració i Direcció d’empreses o Gestió Empresarial

- Experiència laboral en gestió  comptable mínima de 3 anys preferible en l’àmbit acadèmic

- Capacitat organitzativa, proactivitat, treball en equip, orientació a l’excel·lència i a l’usuari.

 

Què valorem

- Domini de programes comptables com SAP

- Experiència en analítica i comptabilitat de costos

- Experiència amb equips de treball i en relacions amb Auditories, Gestories i Assessories

- Coneixement d’idiomes estrangers, preferiblement francès i/o anglès

- Domini de aplicacions ofimàtiques (excel, word, access, power point, visio)

 

Què oferim

- Formar part d’ un equip jove, dinàmic,  responsable i orientat a l’excel·lència

- Jornada Completa

- Incorporació al juny fins primer trimestre del 2020.

- Lloc de treball a Manresa

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a : gestiopersones@umanresa.cat  amb escrit motivacional indicant la referència: Tècnic Comptable.

 


Precisem incorporar un/a:

Administratiu/va per al Departament de Gestió Econòmica de la Fundació Universitària del Bages (cobertura de maternitat)

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem al nostre equip se n’ocuparà de realitzar tasques administratives en l’àmbit de la comptabilitat i la facturació

- Emissió de factures d’inscripcions, edicions, lloguers i altres

- Comptabilització i seguiment de factures emeses, control de cobraments

- Comptabilització i seguiment bancari

- Registre de facturació de proveïdors i pagaments realitzats

- Control i tancament d’IVA repercutit i suportat

- Seguiment i preparació del control de Tresoreria

- Registre i seguiment dels cobraments

 

Quins requisits sol·licitem

- TITULACIÓ ACADÈMICA:  Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances i/o Grau en ADE o similar.

- Experiència laboral com administratiu comptable mínima de 2 anys

- Capacitat organitzativa, proactivitat, treball en equip, orientació a l’excel·lència i a l’usuari.

- Català nivell C escrit i parlat

 

Què valorem

- Experiència en comptabilitat i processos comptables de facturació tant a  clients com a proveïdors

- Haver treballat per diferents centres de cost

- Domini d’Excel i taules dinàmiques

- Coneixement en la preparació  d’informes

- Experiència en la preparació de documentació per auditories internes

 

Què oferim

- Formar part d’ un equip jove, dinàmic,  responsable i orientat a l’excel·lència

- Jornada Completa

- Incorporació  al juny fins primer trimestre del 2020.

- Lloc de treball a Manresa

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a : gestiopersones@umanresa.cat  amb escrit motivacional indicant la referència: Administratiu GE.