Durada 30 ECTS |
Horaris A determinar |
Modalitat Híbrida |
Lloc |
Calendari Octubre 2023 - Juliol 2024 |
Preu -€ |
Màster en Màrqueting Digital ( Executive Edition)
Desenvolupa les teves habilitats d’innovació i d’estratègia de mercat per generar valor sòlid pel teu client i elevar el teu producte. Especialitza’t amb les tendències més actuals del Màrqueting Digital que integren l’impacte de la tecnologia amb els nous comportaments del consumidor, perquè puguis crear estratègies basades en dades que t’acostin als teus objectius.
Com pots guanyar al soroll del mercat? Tant si ets un director de màrqueting com si vols estar preparat per ser-ho...
- Entén amb profunditat el comportament del consumidor analitzant models de big-data
- Porta a terme estratègies omnicanals adaptades a les noves tendències que afecten el teu usuari
- Crea solucions innovadores i efectives basades en l’evidència i fes-ho de manera repetida
- Pren decisions que augmenten la teva quota de mercat i impacten al creixement del teu negoci
- Desenvolupa campanyes de publicitat més acurades que optimitzen la relació inversió-conversió
- Gestiona els pressupostos de màrqueting i de publicitat per centrar els teus esforços i els del teu equi
Sortides professionals
Els coneixements, habilitats i competències adquirides permetran a l'alumne exercir en llocs com a Direcció de Màrqueting Digital, Executiu de Màrqueting Digital, Direcció en Innovació Digital, Direcció de Comunicació Digital, Consultor de projectes enfocats a màrqueting i comunicació digital.