Convocatòria, sol·licitud i resolució 2022/23
Durant aquest curs acadèmic hi haurà dos períodes de sol·licitud ordinaris i un període de sol·licitud extraordinari, que s'obrirà només en el cas que hi hagi romanent de places. Aquests períodes seran els següents:
Períodes de sol.licitud | Resolució |
---|---|
Del 20 de juny al 16 de setembre de 2022 | Pendent |
Del 14 de gener al 8 de febrer de 2023 |
Pendent |
Del 30 d'abril al 14 de maig de 2023 *[Convocatòria extraordinària, només en cas de places romanents] |
Pendent |
Les resolucions es faran públiques en un termini de 10 dies naturals a comptar a partir de l'endemà del termini de presentació de sol·licituds.
Presentació de sol·licituds
La sol·licitud i tota la documentació es presentarà a l'Oficina de Relacions Internacionals o via email a mbargues@umanresa.cat, segons s'indiqui.
Per formalitzar la sol·licitud de la beca a la UVic-UCC caldrà:
- Accedir al portal de sol·licituds (Instruccions de registre d'accés).
- Emplenar la sol·licitud seguint les indicacions i adjuntar-hi carta d'acceptació o correu electrònic de la institució d'acollida, on constin l'objectiu i les dates aproximades de la mobilitat (Model de carta d'acceptació).
- Un cop finalitzada la sol·licitud, enviar per correu electrònic el document PDF que es genera, signat digitalment (amb certificat digital) pel sol·licitant i per la persona que autoritza la mobilitat, a l'Àrea de Relacions Internacionals (judit.cabanas@uvic.cat).
Documentació
Documentació Erasmus per lliurar a l'Àrea de Relacions Internacionals (judit.cabanas@uvic.cat) en cas d'adjudicació de l'ajut.
I. Abans de la mobilitat (fins a dues setmanes abans de l'inici de la mobilitat)
- Conveni de subvenció entre la UVic-UCC i el beneficiari. (Rebreu el document per correu electrònic.)
- Acord de docència (Mobility Agreement) signat pel beneficiari de l'ajut, la persona de la UVic-UCC que autoritza la mobilitat i per la institució d'acollida. (Rebreu el document per correu electrònic.)
II. Després de la mobilitat (fins a dues setmanes després de la finalització de la mobilitat)
- Certificat d'estada (Certificate of Attendance) signat i segellat per la institució d'acollida. (Rebreu el model de document per correu electrònic.)
- Qüestionari UE. (Rebreu l'enllaç al qüestionari automàticament per correu electrònic un cop finalitzada la mobilitat i caldrà contestar-lo en línia en un termini màxim de 30 dies.)
- Justificants de viatge i allotjament (bitllets d'avió/tren i reserva d'allotjament). (Caldrà enviar-ne còpia per correu electrònic a mbargues@umanresa.cat)
Assegurança
La Fundació Universitària del Bages té subscrita una pòlissa de mobilitat que dona cobertura a tot el personal laboral de la Fundació que realitza viatges internacionals vinculats al lloc de treball.
Per qualsevol dubte o en cas de mobilitats amb altres cobertures o requisits específics, podeu posar-vos en contacte amb mbargues@umanresa.cat.