Meritxell Bautista explica als estudiants d’ADE d’UManresa quina ha estat la política de responsabilitat social corporativa de Fibracat durant la COVID-19

La cofundadora i responsable d’expansió de l’operadora de telecomunicacions catalana Fibracat, Meritxell Bautista, ha impartit recentment una classe magistral online a estudiants del grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) de la Facultat de Ciències Socials de Manresa de la UVic-UCC. La sessió forma part de les activitats de l’assignatura Responsabilitat Social Corporativa i tenia com a finalitat presentar als estudiants un exemple de bones pràctiques en l’aplicació de la responsabilitat social corporativa durant una pandèmia global com la de la COVID-19. A més de presentar l’estratègia i les moltes activitats que realitza Fibracat en el camp de la responsabilitat social corporativa, tant habitualment com durant la pandèmia, Bautista va explicar als estudiants què és el concepte d’empresa socialment responsable i com implementar polítiques en la pràctica i la gestió diària per tenir aquesta consideració. També va compartir amb els alumnes la frase que guia Fibracat en les seves accions de responsabilitat social corporativa: “si no impactes, no importes”. Per a Bautista, aquesta és una premissa que hauria de ser important per a qualsevol empresa, ja que segons afirma, si a una empresa li importa la societat i ha de mantenir la seva reputació davant del consumidor final, s’ha d’assegurar que la societat reconegui i aprovi la seva actuació. 

Meritxell Bautista explica als estudiants d’ADE d’UManresa quina ha estat la política de responsabilitat social corporativa de Fibracat durant la COVID-19