Vendre més aplicant tècniques de neurociència

Comprendre millor, per connectar millor i per vendre millor

matricula online


Presentació

La pressió per assolir els objectius comercials i vendre cada dia més en tots els sectors fa necessari la incorporació de noves tècniques de venda que tinguin en compte consideracions científiques capaces d’ajudar-nos en els processos de venda. Estem parlant del Neuromarketing. Els coneixements que aporta la neurociència sobre el cervell humà i el seu procés en la presa de decisions de compra, és un aliat perfecte per entendre com el consumidor viu l’anomenada “Customer Experience”. Aquest curs, proporciona les eines necessàries entendre i utilitzar l’experiència del client com a eina per augmentar la seva satisfacció i fidelització en el procés de compra, i per tant com utilitzar-lo com a estratègia empresarial per incrementar els resultats comercials.

Contingut

Què és el neuromarketing.

Sortir d’un mateix.

Com prenem decisions les persones.

Percepcions i biaixos.

Habilitat de comunicació i com desenvolupar eines per connectar amb el client i generar confiança.

L’experiència del client com a objectiu.

Storytelling i la importància en el procés de venda.

Dirigit a

Directius, professionals i emprenedors de qualsevol sector que, a través de l'Experiència de Client, vulguin incorporar noves dinàmiques i pràctiques en la seva estratègia comercial i de venda que sigui diferenciadora i els aporti major rendibilitat a la seva tasca.

Docent

Sílvia Cubo Pons. Experta en neurociència aplicada en estratègia, management o marketing. Especialista en Marketing Experiencial i en Aplicacions de neurociència a l’empresa. Fundadora i Directora de Neuro in Business, S.L, Assessoria Integral Cu-bo-Pons, S.L, Neuroscience and Innovation at Work, S.L i Nig Congress.

Calendari i durada

Dijous de 15.30 a 19.30h.

Calendari: 30 de gener, 6 , 13 de febrer de 2020

Durada: 12 hores.

 

Preu

190€

Empreses associades Umanresa o entitats organitzadores: 15% dte.