L’àmbit de big data i business analytics és actualment una de les àrees amb més creixement i demanda de professionals. També és la principal causa de la creació de negoci i una de les fonts d’inversió més importants per a la majoria d’organitzacions.
El Postgrau en Big Data i Analítica de Negoci proporciona una formació pràctica basada en casos de negoci reals i en l’ús d’eines i tècniques que s’utilitzen en el dia a dia empresarial. Potencia tecnologia i gestió per tal d’ensenyar a treballar amb projectes de big data, prendre decisions de negoci a través de l’anàlisi d’aquesta informació, treure la màxima rendibilitat al tractament de dades massives i acostar-nos a les pràctiques reals de les empreses i sectors tecnològics.
Aquest enfocament pràctic també s’aconsegueix amb les tecnologies analítiques més actuals i amb més quota de mercat, necessàries per aconseguir els principals reptes de negoci de les empreses i poder-ne millorar les estratègies i la presa de decisions a través de les dades i el coneixement.En una realitat que cada vegada genera més dades de diversos orígens (xarxes socials, dispositius mòbils, sensors, etc.), el fet de saber gestionar tot aquest volum d’informació, estructurat i no estructurat, és un factor clau per poder generar valor a les organitzacions.
Objectius
- Conèixer i entendre els conceptes de big data i business intelligence i la seva potencial aplicació per a les organitzacions.
- Entendre, conèixer i saber treballar de forma transversal tota la gestió de les dades, des del management fins a l’analítica i la posterior visualització.
- Obtenir conclusions útils per al negoci a partir del coneixement dels diferents sistemes d’informació de l’empresa i de les tècniques d’anàlisi de dades.
- Obtenir la capacitat d’implantar un projecte big data, d’intel·ligència de negoci o analítica de negoci dins de l’empresa.