Pla d'estudis
Programa
El postgrau es compon de 6 mòduls de 3 setmanes de durada cadascun. Cada mòdul respon a objectius daprenentatge i temàtiques específiques, compta amb un desenvolupament temàtic, se centra en el Mètode del Cas i en la participació dels alumnes mitjançant un fòrum de discussió dinamitzat pel docent.
BIG DATA I EINES DE GESTIÓ
- Tecnologies MarTech.
- Tecnologies AdTech.
- Ecosistema Tecnològic:
- Mitjà centric data/Gestió d'audiències/Captació.
- Web centric data/Gestió d'audiències/Fidelització.
- Cosumer centric data/Gestió d'audiències/Optimització on-site.
- Màrqueting technology disciplines:
- Digital Analytics
- Tag and Data Management
- Testing and Personalization
- DMP/CDP Audiences
- CRM
- Adserver Automation
- Voice of Customer
- Customer Experience Management
- Enterprise Reporting
DISCIPLINES DIGITALS I EINES DE GESTIÓ
- Web analytics: Mesurament Web: Anàlisi i interpretació de dada. Donar sentit a les dades dels meus usuaris Web. Determinar l'eficiència dels meus canals i les meves campanyes.
- Mobile Analytics: Mesura Mobile. Anàlisi i interpretació de la Dada.- Donar sentit a les dades dels meus usuaris a Apps.
- Social analytics: Mesurament en Xarxes Socials. Donar sentit a les Dades dels meus usuaris a les diferents xarxes.
- Escolta Activa: Que diuen de la meva Anàlisi de competència i reputació.
- Tag & Data management
- Recol·lecció Unificada dels Tags.
- Agilitat en la implementació de qualsevol tecnologia. Qualitat de la Dada
- Testing & Personalització
- Determinar estadísticament quines opcions fan millorar els meus actius digitals als meus usuaris
- Servir contingut interessant a l'usuari. Cultura de “Test & Learn” a les organitzacions
- Customer Experience Management
- Voice of Customer
- Enterprise reporting
- Adservers
TECNOLOGIES META. EINES
- Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp
- Audience Network
- Oculus
- Workplace
- Pàgines Facebooks,
- Perfils Instagram
- Meta Bussines Suit
- Messanger
EL PLA DE MARKETING OMNICANAL
- Anàlisi de la situació
- Ecosistema.
- Punt A i Punt B.
- Establir objectius de màrqueting digital: Smart i no Smart.
- Budget.
- Definir lestratègia de màrqueting: target, Segmentació, Estratègia de continguts.
- Estratègies digitals i tàctiques
- Mesurament i KPIs de màrqueting digital
TRABALL FINAL DE MÀSTER (TFM)
- Lliurament briefing
- Cas a desenvolupar.
- Exercicis pràctics
- Presentacions orals i escrites.
- Proves avaluatives per matèries destudi
Metodologia: híbrida
Per a cada mòdul, el professor dissenya el material docent (documents, vídeos, lectures, etc.), un briefing sobre un cas pràctic que l'alumne haurà de resoldre i un examen individual tipus test. Al començament de cada mòdul, la coordinació del màster publica tots els materials segons el pla destudis i el calendari establert. D'aquesta manera, l'alumne disposa de tot el material de treball perquè pugui organitzar els temps d'estudi propis. A les setmanes 2 i 3, l'alumne podrà aclarir els seus dubtes a través de consultes al professor, mitjançant el fòrum, la missatgeria i el directe:
- Fòrum
- S'obre el dilluns i es pausa el divendres sobre la tarda/vespre-nit. És un canal obert que es constitueix com un espai perquè els alumnes comparteixin amb tu dubtes i consultes sobre les activitats avaluatives del mòdul. Tant les consultes dels alumnes com les respostes són públiques per als participants de l´aula.
- Directes
- Sessions en línia sincròniques de seguiment i networking cada 3 setmanes (la segona setmana de cada mòdul)
Els dimarts a les 19h
- Missatgeria
- Canal privat entre professor i alumne per resoldre dubtes i atendre consultes de forma individual
- Sessions presencials
- Masterclasses amb guest speakers, flipped classroom i experiencial learning amb activitats grupals i networking
- Tindran lloc a Barcelona un divendres al mes de 15h a 19h.
Avaluació
L'avaluació del mòdul es fa sobre la base de dues activitats:
- Mètode del Cas: Es realitza en base a un briefing lliurat la 1a setmana de cada mòdul i que es lliura durant la 3a setmana.
- Test de coneixements: Examen tipus test de 20 preguntes que es fa la 3a setmana del mòdul.
- Treball de fi de postgrau