Durada 30 ECTS |
Horaris A determinar |
Modalitat Híbrida |
Lloc |
Calendari Octubre 2023 - Gener 2024 |
Preu -€ |
Màrqueting digital i e-commerce
Potencia el creixement del teu negoci amb una presència estratègica dins l’ecosistema digital. Dissenya estratègies que s’adapten al comportament del teu consumidor quan està connectat i aprèn com analitzar les dades que se’n desprenen per optimitzar les teves campanyes.
Impacte, capta i fidelitza
- Entén les claus sobre l’economia digital i el màrqueting 4.0 per traslladar els teus objectius empresarials a accions omni-canal que maximitzen el teu ROI.
- Segmenta, posiciona i enfoca les teves campanyes dominant l’ecosistema del màrqueting digital: SEO, SEM, E-commerce, automatització, Big Data, Social Media, etc.
- Coneix la resposta del mercat abans de llençar un nou producte amb tècniques quantitatives i qualitatives tenint en compte noves tendències dels consumidors.
- Capta clients amb embuts de venda i gestiona estratègies de fidelització.
- Adquireix les competències per ser optimitzar les teves accions a xarxes socials.
- Aprèn com avaluar les teves accions en l’entorn online amb les eines d’analítica web
- Connecta els teus esforços amb estratègies logístiques i preus que garanteixin l’èxit a llarg termini del teu e-commerce.
Metodologia: híbrida
Per a cada mòdul, el professor dissenya el material docent (documents, vídeos, lectures, etc.), un briefing sobre un cas pràctic que l'alumne haurà de resoldre i un examen individual tipus test. Al començament de cada mòdul, la coordinació del màster publica tots els materials segons el pla destudis i el calendari establert. D'aquesta manera, l'alumne disposa de tot el material de treball perquè pugui organitzar els temps d'estudi propis. A les setmanes 2 i 3, l'alumne podrà aclarir els seus dubtes a través de consultes al professor, mitjançant el fòrum, la missatgeria i el directe:
- Fòrum
S'obre el dilluns i es pausa el divendres sobre la tarda/vespre-nit. És un canal obert que es constitueix com un espai perquè els alumnes comparteixin amb tu dubtes i consultes sobre les activitats avaluatives del mòdul. Tant les consultes dels alumnes com les respostes són públiques per als participants de l´aula.
- Directes
Sessions en línia sincròniques de seguiment i networking cada 3 setmanes (la segona setmana de cada mòdul)
Els dimarts a les 19h
- Missatgeria
Canal privat entre professor i alumne per resoldre dubtes i atendre consultes de forma individual
- Sessions presencials
Masterclasses amb guest speakers, flipped classroom i experiencial learning amb activitats grupals i networking
- Tindran lloc a Barcelona un divendres al mes de 15h a 19h.
Sortides professionals
Cursant el programa de postgrau, els alumnes hauran adquirit els coneixements i competències necessàries per dirigir i exercir en àmbits professionals propis del Màrqueting Digital, com ara Desenvolupament web i multimèdia, CRM, Community Managament, Digital Content, Social Media, Customer Experience, Transformació i Innovació Dígital , E-Commerce, desenvolupament tecnològic digital, SEO/SEM, Digital Media Planner, Digital Project Manager.
Títol
Postgrau en Màrqueting Digital i E-commerce expedit per la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya
Calendari
Del 16 d'octubre al 31 de gener