Director del programa
Toni Pinar Casanova
Llicenciat en Econòmiques i Administració d'Empreses per la Universitat Autònoma de Barcelona i diplomat en Direcció de Màrqueting per EADA. Ha estat consultor d'estratègia comercial i màrqueting en multinacionals com Deloitte i Ernst & Young. El 1993 va fundar Team Concept, consultora de màrqueting i vendes, especialitzada en mercats B2B. Actualment, compagina la seva activitat consultiva a consells de direcció amb la direcció de programes i la formació a directius.És professor associat del departament d'Economia de l'Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona i d'EADA, on dirigeix el programa Direcció Comercial i de Vendes.
Professorat
Emma De Llanos
La seva trajectòria ha estat centrada en la consultoria acompanyant processos de desenvolupament directiu i de canvi per a empreses nacionals i multinacionals. Directora d'Executive Education d'EADA i professora al Departament d'Estratègia, Lideratge i Persones.
Jordi Gili
Professor i conferenciant internacional a World Sales Forum, Digital Business World Congress i BDigital Global Conference. Considerat un dels 10 professionals més destacats a Social Selling i Transformació Digital a Vendes fora dels Estats Units (Salesforlife). Actualment, és Managing Director d'Execus Professional Services on assessora equips de vendes B2B en l'ús de xarxes socials per al desenvolupament de negoci.
Moira Bortagaray
És coach executiva i les àrees d'especialització són lideratge, eficàcia personal, comunicació, creativitat aplicada a dissenyar nous escenaris tant professionals com personals.
José Carlos Gonzalvo
Formador per a directius i consultor en empreses públiques i privades com NESPRESSO, SANOFI, BOEHRINGER INGELHEIM, ABERTIS, SABA, BANEST, BANC SANTANDER, ACCIO10, entre d'altres.
Victor Moliner Mosquera
Professor sènior In Company a empreses com Basf, Nestlé o Abertis Telecom. Director General de CoreTarget Consulting, les àrees d'especialització són Estratègia i Màrqueting, Política de Distribució, Preus i Vendes.
David Ortega Martínez
Ha treballat en el llançament de noves divisions de negoci pel Grup Volkswagen-Audi i Grup TUI Travel AG. Consultor estratègic de Màrqueting, Operacions i Desenvolupament de Negoci Internacional. Actualment Director Comercial del Grup Moventia.
Esther Somoza Rodríguez
Consultora i formadora en àrees de lideratge d'equips i persones i de desenvolupament d'habilitats de la comunicació efectiva.
Juanjo Tordera
Consultor d'empreses com Barna Consulting Group i Navarro Consultores. Ha participat en projectes per a Loewe, Dior, Revlon, Bvlgari, Mercedes- Benz, Gas Natural Fenosa, BBVA, Infojobs Itàlia, Novartis, Nestlé, etc.
Martín Vivancos Giménez
Va treballar com a directiu a la Secretaria General d'Esports de Catalunya i a empreses com Abertis, Acieroid, Agbar, Banesto, Henkel Ibèrica, Max Mara, Pirelli, Promsa, Wrigley i Xerox, entre d'altres.
Albert Pàmies
Economista i llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses,especialitzat en Estratègia empresarial, Direcció Comercial i Màrqueting.
Lucía Langa
Llicenciada en Psicologia Clínica i Organitzacional (Universitat de Barcelona), diplomada en Direcció de Recursos Humans i Màster en Direcció General per EADA. És Senior Executive Coach acreditada per AECOP/EMCC. Professora del Departament d'Estratègia, Lideratge i Persones d'EADA i Directora del Màster de Lideratge.
Juan Jardón
Enginyer Industrial, PDD a IESE, DIBEX a ISDI i soci col·laborador del Food Service Institute amb àmplia experiència en els sectors de Gran Consum, Distribució i Consultoria