Image
Diada esportiva universitària 2026
L'Ajuntament de Manresa, UManresa, UPC Manresa i JOVIAT organitzen anualment una diada esportiva universitària oberta a la participació d'equips d'estudiants, professorat i personal d'administració i serveis de centres universitaris i de CFGS del Bages. És un marc per compartir vida universitària més enllà de les aules, amb l'esport com a fil conductor.
L'edició d'aquest any se celebrarà el:
25 de març de 2026
Dimecres, de 8h a 14.30h
a la zona esportiva d'El Congost
Programa
08.00. Arribada i acollida
08.30. Escalfament col·lectiu
09.00. Inici de la cursa de resistència
09.00. Inici del campionat de futbol
09.30. Inici de la resta de competicions per equips
10.30. Sessió de BodyArt
11.00. Inici del campionat de Flip7 (joc de taula)
11.30. Reset & Recover – Ioga Post-Esport. Estira, respira i reinicia el cos amb una sessió de recuperació activa per a cames, esquena i ment: descarrega músculs, allibera tensions i baixa pulsacions després de l’esforç.
12.30. Activitat dirigida amb música
14.30. Finalització de les competicions per equips. El lliurament dels trofeus s'anirà fent a mesura que acabin els tornejos.
Durant tot el matí, hi haurà un servei de bar atès per estudiants.
Classicacions de les diferents modalitats esportives de la Diada d’avui
CURSA DE RESISTÈNCIA – categoria masculina
1r. Carles Reposo
2n. Romain de Casal
3r. Guillermo Veramendi
CURSA DE RESISTÈNCIA – categoria femenina
1a. Gisela Carrion
2a. Montse Gómez
3a. Mireia Vilafranca
BÀSQUET
1r. Quercus Team 2
2n. Jeffer Son
3r. Team Paff
PICKLEBALL
1r. Pickle FUB
2n. Laberas
3r. Podoball
PETANCA
1r. Ho peten
2n. Ho intentem 2.0
3r. Granjehadas
FUTBOL
1r. Yayo Vallecano
2n. Giocatore di Quartiere
3r. Hamdula FC
VÒLEI
1r. Bicho SIUUU
2n. Les roges et noir
3r. Los escápulos
Inscripcions
Per participar a les activitats de la Diada Esportiva, cal inscriure's i pagar la quota corresponent. La inscripció a les activitats individuals és única i serveix per a totes (en el cas d'activitats amb aforament limitat, s'atendran per ordre d'inscripció). La inscripció a les activitats per equips és específica per a cada esport i l'ha de fer només el capità.
Inscriu-te a les activitats individuals
Inscriu-te a les competicions per equips
El termini per a la inscripció d'equips finalitza l'1 de març. El termini d'inscripció a les activitats individuals, el 18 de març.
