Salta al contenuto principale

Premis UManresa

Immagine

Premis treballs de recerca 2025

25a edició Premis UManresa a Treballs de Recerca de Batxillerat

L’objectiu dels premis és promoure i incentivar la recerca entre els estudiants de batxillerat. Poden participar tots els estudiants de 2n de batxillerat dels centres d’ensenyament secundari de Catalunya. Es premien els millors treballs de recerca (individuals o col·lectius), realitzats durant el curs acadèmic de la convocatòria vigent, en les modalitats de Salut, Empresa i Educació.

 

Formulari d'inscripció

Messaggio di stato

Sorry… This form is closed to new submissions.

Guanyadors/es 2025

Modalitat Salut

1r premi

“Gestió de medicaments entre les persones grans polimedicades" de l’Aleix Medina Samartino de l’Institut Martí Pous de Sant Andreu

Accèssit

“La resistència als antibiòtics, una crisi invisible” de l’Alba Jiménez Alonso de l’institut El Castell d’Esparreguera.

 

Immagine

catalana occident

Modalitat Educació

1r premi

”El TR: Podem esquivar-lo gràcies a les noves tecnologies?” d’Àlex Parés Reina de l’Institut Escola Municipal de Treball de Granollers.

Accèssit

“La infància vista des del Trastorn de l'Espectre Autista”de Laura Blasco Rodríguez de l’ Escola Pia de Terrassa.

Immagine

control

Modalitat Empresa

1r premi

“lntel·ligència artificial i màrqueting: transformant la comunicació empresarial” de Júlia Cruells Vilà de l’Institut Castell del Quer de Prats de Lluçanès, Barcelona.

Accèssit

“Enoturisme; el futur de l'Alt Penedès? Present i futur d'un sector en creixement” de Guillem Planas Vidal de l’Institut Intermunicipal del Penedès de Sant Sadurní d’Anoia.

Immagine

denso

Contattaci

Rispondiamo alle tue domande

Contatto