La marca de moda manresana Killing Weekend dissenya la imatge de les samarretes i dessuadores d’UManresa

Killing Weekend, la marca de moda manresana establerta al Barri Antic de Manresa, ha estat l’encarregada de dissenyar la imatge de les samarretes i dessuadores que UManresa ha creat per a la seva comunitat universitària. L’objectiu d’UManresa era que el disseny d’aquestes peces de roba tingués un valor afegit i per això va optar per una empresa local del món de la moda compromesa i innovadora. El disseny elaborat per Killing Weekend juga amb la lletra U que identifica el logotip d’UManresa. L’objectiu del dissenyador ha estat treballar els valors de la universitat a través d'un joc tipogràfic que enllaça idees com la unió, l'experiència, la creativitat i el creixement. Tots aquests conceptes dibuixen un camí fet amb lletres U que evoluciona cap al futur. Les samarretes i dessuadores s’han posat a la venda a la universitat coincidint amb l’inici del curs acadèmic 2020-2021. 

Killing Weekend es va constituir l’any 2014 i està format per Alba Martínez i Xavier Martínez. Es tracta d’una marca de moda que treballa per erradicar les fronteres de gènere en el disseny de les seves peces, que aposta per una producció responsable i pel consum conscient. Una de les característiques de les seves col·leccions és que treballen sense estoc, per evitar sobreproduir, i que intenten treballar amb materials reutilitzats i reciclats. La seva implicació amb la ciutat i el Barri Antic els ha portat a ser uns dels promotors del projecte L’Antic, que treballa per dinamitzar l’activitat social, comercial i cultural d’aquesta part de la ciutat.  

La marca de moda manresana Killing Weekend dissenya la imatge de les samarretes i dessuadores d’UManresa