Vés al contingut

Assegurances de mobilitat

Els estudiants d'UManresa-FUB que participen en programes internacionals de mobilitat (outgoing) han de subscriure obligatòriament una pòlissa d'assegurances que els doni cobertura sanitària i assistència en viatge.

Contractar una pòlissa de mobilitat negociada per a UManresa-FUB

UManresa-FUB obliga a fer una pòlissa d'assegurances per a cobrir accidents, malaltia i repatriació a tots aquells alumnes que fan estades d'estudi en altres països.

En el cas dels estudiants que facin només una estada de pràctiques directament a una empresa, caldrà que signin la 'Declaració d'estar informat sobre la cobertura d'assegurances durant l'estada de pràctiques externes internacionals'. Per a més informació: carreresprofessionals@umanresa.cat

Per a la contractació d’aquesta pòlissa haureu de seguir aquest procediment:

  1. Emplenar el formulari de subscripció i fer el pagament corresponent al número de compte que es detalla al mateix document.
  2. Enviar el formulari i comprovant de pagament a la direcció de correu electrònic Elisabeth.castro@willistowerswatson.com
  3. En el termini de 48h rebreu un certificat de cobertura i un pla d'actuació en cas de sinistre. 

Podeu consultar les cobertures i característiques de la pòlissa

FORMULARI DE SUBSCRIPCIÓ

Contacte

Willis Towers Watson, Corredoria d’Assegurances

Tel.: 93 415 62 67

Mail: Elisabeth.Castro@willistowerswatson.com

Requisits

Per poder subscriure l’assegurança de mobilitat, qualsevol estudiant ha d’estar matriculat a la Fundació Universitària del Bages.

Cost

  • Estada a tot el món, excepte als EUA: 74,36 €
  • Estada als EUA: 91,67 €

Informació addicional

1. L’assegurança no es pot contractar per períodes superiors a l’estada de mobilitat.

2. Aquesta pòlissa no es pot fer extensiva a familiars de l’estudiant que es matricula.

3. En cas de necessitat d’assistència mèdica, cal que el beneficiari es posi en contacte directament amb la companyia (T. +34 93 300 10 50). Ordinàriament caldrà abonar el preu de la visita i després sol·licitar-ne la devolució a la companyia.

4. Cal tenir en compte que es tracta d’una pòlissa que inclou els viatges d’anada i tornada i l’assistència sanitària durant l’estada, però no altres viatges que es puguin dur a terme entremig.

5. Durant l'estada, cal portar el certificat de cobertura al damunt.

Actuació en cas de sinistre

1. Trucar immediatament la Oficina Central (servei de 24 hores) de l’asseguradora: +34 93 300 10 50

2. Per a una major eficàcia i rapidesa, quan es truqui s’han de facilitar les dades següents:

  • Nom de l’assegurat
  • Número de pòlissa
  • Lloc i número de telèfon on localitzar-te en el moment del sinistre

Contacta'ns

Si tens alguna qüestió, nosaltres tenim la resposta

Contacte