L’art en l’educació infantil pot ser un mitjà d’expressió i experimentació. Per les mestres pot ser una eina per observar on es troben evolutivament els infants, com expressen emocions, desitjos i sentiments. Oferir un material adequat i atractiu pot ser clau per afavorir aquests processos d’aprenentatge Com duem a terme aquestes propostes? Com els hi donem continuïtat perquè els aprenentatges siguin significatius pels infants? D’on partim quan escollim un material i no un altre? Quin paper juga la mestra per fomentar aprenentatges? Les propostes artístiques lligades al projecte d’aula.Com documentem tota aquesta informació?
A la Upetita podreu conèixer la nostra manera d’entendre aquest espai i les seves característiques. Oferirem idees de material divers, original per capgirar allò que pensàvem sobre l’art en aquesta etapa tan vital.
Objectius
- Reflexionar sobre la importància de l’art en l’etapa infantil.
- Ampliar la visió de com treballar altres àmbits de coneixement a partir de l’art.
- Trobar estratègies amb eines d’observació per poder donar continuïtat a les sessions.
- Reflexionar sobre el paper de la mestra en aquests espais.
- Conèixer la diversitat de materials i les seves possibilitats.
- Mostrar models de documentació a l’espai artístic.
Sol·licita informació