Marc Bernadich
Doctor en Creació i Gestió d’Empreses per la UAB (2015) i llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses (2005). Actualment és degà de la Facultat de Ciències Socials de la UVic-UCC i responsable d’Emprenedoria al campus Manresa.
Amb una àmplia experiència docent universitària, imparteix assignatures com Iniciativa empresarial, Emprenedoria, Empresa familiar, Desenvolupament de pimes i Organització i gestió empresarial tant al grau en ADE com al grau en Gestió de la Societat Digital, i coordina els treballs de fi de grau. En l’àmbit de la recerca ha publicat un article científic i un capítol de llibre dedicats a l’emprenedoria. A més, combina la seva tasca acadèmica amb experiència com a empresari en el desenvolupament de capital patrimonial, personal i familiar.
Vanessa Lozano Martín
Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha completat un postgrau en Gestió i Resolució de Conflictes a la Universitat Oberta de Catalunya, s’ha format en Administració d’Empreses a l’Instituto de Empresas i està certificada com a professional co-active coach (CPCC) pel Coaches Training Institute. La seva trajectòria formativa combina així la psicologia, la gestió i el coaching, amb un enfocament internacional en el desenvolupament personal i el lideratge.
Amb més de vint anys d’experiència en desenvolupament de persones i equips, consultoria i formació, actualment treballa com a consultora independent a Andorra, executive consultant a UManresa i associate L&D consultant a Insights, on acompanya equips en processos de lideratge, comunicació i creixement personal.
Ha ocupat càrrecs de direcció i consultoria a Trivière Partners, Insights i YellowKorner, on va liderar la implantació i gestió de la marca a Espanya i Andorra. També ha exercit responsabilitats en gestió i desenvolupament de persones a Grandvalira i Adecco, amb experiència en direcció d’equips i consultoria de formació.
Especialitzada en coaching executiu i facilitació d’equips, es caracteritza per generar entorns de confiança i afavorir el desenvolupament, ajudant les organitzacions a potenciar competències i afrontar reptes de canvi amb una mirada estratègica i humana.
Xavier Prat Burdó
Enginyer tècnic industrial en electrònica per la Universitat Politècnica de Catalunya. Té una àmplia trajectòria en consultoria, direcció de projectes i transformació digital aplicada al sector industrial.
Actualment exerceix com a consultor en transformació digital i assessor en Indústria 4.0, ajudant empreses a implantar solucions de programari per optimitzar processos. És també emprenedor en l’àmbit de la intel·ligència artificial, amb diversos projectes propis i cofundats, com IApropia.com, Sentirum.com o VinoSpeak.com.
Ha estat fundador i administrador de BITECSA durant més de vint anys, liderant el desenvolupament i la implantació de solucions informàtiques per al sector industrial. També ha estat business development manager i CTO de GOVISYSTEM-BITECSA, impulsant-ne l’expansió internacional.
La seva experiència inclou consultoria en sistemes ERP, direcció de sistemes d’informació en empreses industrials amb presència internacional i la participació en projectes de comerç internacional. Ha format part de la Junta de Govern del Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Manresa, reforçant el seu compromís amb el desenvolupament del sector.
Especialitzat en transformació digital i innovació tecnològica aplicada, destaca per la seva capacitat d’analitzar processos i desenvolupar solucions adaptades a les necessitats de cada empresa.)
Gemma Guitérrez Cortés
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i té un màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial (GESCO) per l’ESIC Business & Marketing School.
Actualment és directora general de Marketing Solutions Europa a LLYC, on lidera l’estratègia de màrqueting i la generació de noves oportunitats de negoci a escala europea. Abans va ser directora general d’Ogilvy Barcelona durant cinc anys, dirigint un equip de més de 250 professionals i gestionant comptes internacionals i nacionals com Nestlé, Volkswagen Audi España, CaixaBank o Lidl. En la seva trajectòria de més de quinze anys a Ogilvy, va assumir diversos rols de creixent responsabilitat, consolidant la seva experiència en lideratge d’equips, desenvolupament de negoci i estratègia de marca.
Ha compaginat la seva carrera professional amb la docència universitària, com a directora de màsters a EAE Business School i professora de màrqueting digital, e-commerce i estratègia de comunicació a la UAB. També ha treballat com a account supervisor a OgilvyOne i com a directora de comunicació per a l’Ajuntament de Donostia-San Sebastián, on va liderar el pla de comunicació de Fomento de San Sebastián.
Especialitzada en màrqueting estratègic, desenvolupament de negoci i lideratge d’equips multidisciplinaris, destaca per la seva capacitat per impulsar projectes de transformació i crear valor per a marques i organitzacions.
Ramón Costa Pujol
Llicenciat en enginyeria informàtica, té un màster en pedagogia per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i és titulat en Direcció General per EADA. Actualment és doctorand en Administració i Direcció d’Empreses a la UPC. Des de 2008 exerceix com a project and change director al Microsoft Innovation Center – Productivity, on lidera projectes d’adopció tecnològica i gestió del canvi, i és també cofundador de la consultora inPreneur.
Amb una llarga trajectòria docent, és professor associat dels estudis d’enginyeria informàtica a l’EU Gimbernat (UAB) i professor sènior a EADA, on imparteix assignatures relacionades amb la gestió de projectes, la innovació i la transformació digital. Les seves línies de recerca se centren en àmbits com l’information worker, la direcció de projectes i la gestió del canvi, temàtiques sobre les quals ha publicat diversos llibres i capítols, com iProductivitat i 50 lecciones de management.
Certificat en PMP (PMI), PRINCE2, PSM I i practitioner en Prosci-ADKAR, acumula més de vint anys d’experiència en consultoria i direcció de projectes en entitats com ASCAMM, l’Institut Català de Tecnologia, Neoris i INTEC. És membre del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya i del Project Management Institute.
Víctor Jordan Vallverdú
Llicenciat en història per la UB (1996) i té un màster universitari en educació i TIC per la UOC (2013); actualment està finalitzant el doctorat en eSports a la Universitat de Girona (2024). Des de 2011 forma part del management board del Johan Cruyff Institute, on dirigeix i imparteix programes de transformació digital, màrqueting i eSports.
Paral·lelament, és professor al grau en Gestió de la Societat Digital a UManresa, on és responsable de les assignatures Investigació digital i Salut i educació digitals, i col·labora com a docent i investigador al TecnoCampus. Amb més de quinze anys d’experiència en l’àmbit universitari i la consultoria, ha dissenyat programes formatius per a institucions com Telefónica Educación Digital, EAE Business School i la UOC, centrant-se en la innovació educativa, la certificació de competències amb blockchain i el disseny d’estratègies de transformació digital.
Ricard Planas Bonet
Enginyer en disseny i desenvolupament de producte per la Universitat de Girona (1998), té un màster en programació neurolingüística per la UVic-UCC (2011) i és postgraduat en locució en ràdio i televisió per la UPF (2014). Des de 2012 exerceix com a product discovery coach a Exit Product, on facilita tallers d’innovació i acompanya empreses i emprenedors a detectar noves oportunitats de negoci utilitzant design thinking, lean startup i jobs to be done.
La seva trajectòria professional es divideix en tres etapes complementàries. Primer, com a enginyer de producte a Figueres Seating i Philips Lighting, va liderar projectes internacionals de desenvolupament industrial. Més endavant va assumir responsabilitats directives —director comercial i posteriorment CEO— al grup Norcan, definint l’estratègia empresarial i impulsant el creixement de la companyia. Finalment, s’ha especialitzat en consultoria i formació en creativitat i emprenedoria: és professor col·laborador a la UVic-UCC i formador habitual a Barcelona Activa, Tecnocampus i altres organismes públics. Aquest recorregut li ha permès entendre el valor real de connectar les idees amb les necessitats de les persones, ajudant equips i emprenedors a donar forma a projectes que no només funcionen, sinó que també tenen sentit.
José García Callejas
Llicenciat en ciències econòmiques i empresarials per la UAB (1993), té un màster executiu en negocis internacionals (ESCI-UPF), un màster en lideratge i coaching organitzacional (EADA Business School) i un postgrau en màrqueting estratègic (ESIC). També és coach executiu certificat i professional en tècniques de motivació, dinàmiques de grup i capacitació pedagògica.
Amb més de vint anys d’experiència com a directiu en entorns internacionals, ha liderat àrees de màrqueting i vendes a empreses com Laboratorios Byly i Sensalia, executant plans d’internacionalització i negociació global en mercats d’Europa, Amèrica i Àsia. Actualment combina la seva activitat com a consultor i coach executiu amb la docència en escoles de negocis com EAE Business School, ESCI-UPF i ESIC, on imparteix assignatures de direcció d’equips, lideratge, internacionalització i planificació estratègica. La seva trajectòria destaca per una sòlida visió de negoci, capacitat per acompanyar processos de canvi i una vocació clara per potenciar el talent i el lideratge a les organitzacions.
Joan Gallifa Roca
Llicenciat en enginyeria informàtica per la UPC (2002) i màster universitari en educació i TIC (e-learning) per la UOC (2009). Actualment és professor al grau en Gestió de la Societat Digital a UManresa, on imparteix assignatures com Societats i tecnologia i Economies i organitzacions digitals.
Combina la seva tasca docent amb experiència professional en l’àmbit de les tecnologies digitals i la transformació educativa. El seu perfil destaca per la capacitat d'integrar coneixement tècnic i pedagògic en entorns d'aprenentatge digitals i en l'anàlisi de l’impacte social de les tecnologies.